urmysig dag!<3

känner mig hemsk! min lilla blogg har inte fått näring på hela dan.. (ursäkt för att få springa till maten!)

hela dagen har vart urmysig. Först var vi i skolan och hade väldigt chill lektioner, bild då vi måla en fin teckning jag och alice och hade målartävling, en svenska då vi kollade film hela lektionen och engelska med prov ;s
sen vid halv tolv åkte jag hem med tjejerna och kollade paradise hotel, dampa och spela kort. Halv tre ungefär tog vi oss ut i snökaoset hem till alice och tog fram fika och la oss på massa filtar framför brasan och gjorde pandoras ask som i paradisehotel (HAHA) men det vart mysigt och kul. Vid sex drog jag till maxi med mami & papi och då mötte man folk som kört i diket pga av all snö och att det är halt.
Köpte fika, godis och oboy till imon då vi ska till rignäs och åka pulka med klassen. Haha, nej men istället för matte lektion och gympa så får vår gympalärare gå med oss och åka pulka så då ska det fikas ;) jag tror seriöst våran klass är värsta fika klass, vi ska alltid överdriva med det och ha massa! det som är bra är att våra lärare också älskar att fika så då kan man ju alltid slänga in en liten fika :D haha!

min & alice fina teckning (jag måla hjärtat sen gjorde hon ngra läppar & jag ngra ;)



nice teckning va? xd haha. måla den hos alice :D


tack sötnosar för idag♥ en sån här dag fixar vi nån mer dag♥

Kommentarer
Postat av: izaa

dream on babe! aldrig mer!!!! ;@



Hahaha nej vi får la ta nån dag ;D

2010-01-27 @ 21:09:04
URL: http://wwwiza.blogg.se/
Postat av: alice

självklart gumman <3vi kan göra ngt mysigt på fredag allihopa? :D <3

2010-01-27 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0