tjuvlarm?

hejsan! :)
hemma hos mig har jag två små bäbisar som sitter i min säng, hon ena läser frida, den andra spelar tetris. Dom två bebisarna heter nathalie och iza. Haha, idag har vi kommit hem till mig efter skolan och kollat paradise hotel!


idag i skolan, så satt vi och kollade film. Då börjar det pipa, men alla trodde det var på filmen. Sen så får våran lärare ulrika öppna dörren. Då hör vi att det tjuter utanför, men inte så högt som ett brandlarm. Så vi får ta våra jackor & väskor och springa + hela skolan. När vi väl är påväg slutar det men dom tyckte ändå att vi skulle gå ut. Sen är vi där ute, ah. Det var inget så då fick vi gå in igen, haha! men dom tror det var tjuvlarmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0