smoothie á la me :)

hejsan!
nu precis har jag gjort en smoothie! den var av mitt helt egna recept på lite saker som jag hittade hemma. Och om ni vill göra den kan ni få receptet av mej!

en halv banan
en halv dl mjölk
en halv dl grädde
lite hallon (bestämm själv hur mycket du vill ha)
ungefär en halv mtsk socker

först så tog jag grädde och vispa det så det blev fluffigt, sen i med banan, mjölk och hallon. Fortsätt att vispa, i med socker. Vispa lite till och sen, klar! :D





här ser ni mitt nya nagellack  :)



den ser rätt god ut va? ;d
för den var as god! :D

Kommentarer
Postat av: nathalie

nja ser sådär ut ;)

haha alla brukar vara nyttiga med smoothi men nej här kör vi grädde och socker :)

ha det bra sötis <3

2010-01-11 @ 21:38:54
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0