kollat film!

Ursäkta för dagens dåliga uppdatering men har vart iväg i princip hela dan.
Först åkte vi in till stan, då gick vi till tandläkaren där dom bara byta några ståltrådar så nu sitter den igen. Sen gick vi och sola i en kvart, då fick man färg så nu är man brun & fin!
sen gick vi och käka på vattenporten. Mackan jag alltid älskat  åt jag, men som man har ätit för mycket av så den är absolut inte god längre. När vi satt på vattenporten bestämde vi att vi skulle se bio ikväll - avatar så vi gick och bokade biljetter men ångra oss lika snabbt som vi kom ut med dom så iza fick lämna tbx dom så vi hyrde film, gick lite mer på stan då jag köpte en jätte fin body, haha alice köpte likadan, en bh & ett läppglans!

sen vid sex skulle vi ta bussen men satt på donken förlänge och missa den så vi fick ta den vid halv sju och kom hem sju, åt. Till alice och kolla film med iza dit hugo & otto också kom. Men av alla dom tre filmer vi hyrt så var inte en ända bra -.-
Nu ska jag kolla bloggar och sånt sen får jag väll tvinga mig till att bli trött inför skolan imon. Börjar som vanligt men sen vet jag inte vad vi gör på dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpt var? ;D <33

2010-01-09 @ 16:58:46
Postat av: alva

på monki :)

2010-01-09 @ 18:27:02
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0