klocka :)

hejhej :)
nu är jag hemma från en liten tripp i stan! fick inte köpt något förutom en triwa klocka, fick ju presentkort på det i julas. Kommer ni ihåg?
ah iaf, så vi köpte en sån & självklart blev den i rosa! :D nej men det var faktiskt inga fina färger och kände att denna passade bäst!
sen gick vi vidare och kollade present till pappsen som fyller år imon och det blev några stycken faktiskt och sedan väska men hittade ingen så får väll fortsätta att kolla! fast iförsig så vet jag en svea väska på nelly? syrran har en sån och den skulle nog va bra. Ja jag får helt enkelt kolla om den finns, isf klickar jag hem den + ett par skor från h&m och en tröja! :)




t r i w a

pusspuss /
ALVA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0