hejj :D<3

gosh, min lilla blogg har inte fått någon uppdatering på hela dan -.- men då kan jag ju berätta vad som har hänt att jag inte uppdaterat!

först skolan, hade matte då vi var själva utan någon lärare och allt blev rätt fail och stefan som skulle komma och kolla oss så allt var bra dampa rätt rejält.
Efter det no då vi hade stefan igen.
Sen äta, spela kort, hem till nathalie och fixa lite till ikväll sen slöjd.
Efter skolan åka in till stan med alice, iza och nathalie. Köpte absolut inget för hade bara tio kronor, jag sparar ju ;)
vid sex skulle vi tagit bussen men vi missa tydligen den? och fick ta den halv sju. Kom hem och åt, nu ska jag packa ihop lite stuff sen hem till nathalie för fredagsmys med tjejerna.
men ni kan få två videosar från idag, en från matten då jag och alice snurra då jag slog i knät i glovet, som även hände tre gånger till under dan, så nu har man blåmärken och skrapat upp det + att jag har en skada i knät så om jag slått i det gör det ont i hela mig och jag kan inte gå på ett tag, haha iza fick bära mig idag!
sen en från när vi satt på vattenporten och nathalie visa sin nya hand ;)




nu måste jag packa sen drar jag till nathalie, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0