galen dag!

dagen har vart helt jävla crazy?! haha,

hej (: ska berätta om våran galna dag!


först tog vi bussen till stan vid ett, vi kom fram halv två. Väntade på nästa buss i en kvart och sen tog vi bussen till eurostop och kom fram klockan två. Under denna kvart hade vi hunnit med att sitta på en buss och inte veta vart vi var, undrat när vi ska hoppa av, snackat me någon jävla kille som var hur jobbig som helst, och känt oss dumma för att  vi inte vet vart vi är när vi är i vår hemstad.

Iaf, tillslut kom vi fram och gick och kolla i tråkiga affärer i två timmar ungefär. Vid halv fyra blev vi hungriga och satte oss på ett ställe och käka men jag gillade inte maten där så när alice & nathalie hade ätit klart gick vi till espresso house där jag käka ist. Sen satt vi där i en timme, klockan var typ kvart i fem när vi skulle gå där ifrån och fortsätta att kolla i affärer, men då börjar alla stänga -.- så vi får gå ut och ringa min pappa som skulle köra oss hem men han svarar inte, tillslut slutar det med att vi får ta bussen hem bara för att han inte svarar. Så vi väntade lite på bussen, satt oss och åkte till stan. När vi kommer fram till stan står det att nästa buss inte går förens om en timme -.- nathalie & alice börjar skratta hur mycket som helst åt det? och alla kollar på oss, men vi går till donken och sätter oss där. Då nathalies mamma ringer och säger att vi ska ta 350 bussen så vi går dit, när vi äntligen är där så står det att det inte går någon buss? men någon kille där säger då att bussen kommer om tio minuter så vid tio över sex tar vi bussen hem. På bussen hem blir det självklart massa flumm och bussgubben kör fel. Tillslut kom vi till gullbrandstorp då mamma får hämta oss, och nu är jag äntligen hemma!

haha, helt trött är jag nu så nu ska jag bara vila, skulle typ göra ansiktsmask, måla naglarna och hårinpackning men pallar inte. Fryser oxå massa!

Kommentarer
Postat av: nathalie

kan du inte lägga ut videosarna?

2010-01-24 @ 19:30:05
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0