bussen!

Vid kvart i elva gick jag med nathalie till bussen, men som en annan gång så går tydligen inte bussen? så vi drar hem till alice (för jag skulle dit efter och smaka läsken jag skulle köpt idag :p), där väntar vi i en halvtimme tills klockan är halv tolv då vi går upp tills bussen igen och när den väl kommer har nathalie inga pengar på busskortet så hennes mamma kommer och jag drar hem.

Idag har vi bestämt att imon ska vi ta bussen till eurostop (om det går någon buss), och dit ska vi gå runt lite. Nathalie ska köpa lite småskit och sen efter det ska vi sätta oss på espresso house och fika och prata. Kanske att alice hänger med så det ska bli mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0