väla

Hemma nu från väla! inlägget innan blev helt konstigt men jag satt vid datan och pratade med alice och hon undrade om jag ville med till väla. En sån sak tackar man ju inte nej till (!) dom skulle typ åka om tio minuter och jag hade precis kommit ut ur duschen och fick lite småpanik. Hann inte skriva mycket så det blev bara att säga att jag skulle till Väla.

Vi är iaf hemma nu och kollar på MTV VMA, tredje gången jag ser detta idag (om man räknar inatt) men det är ju bara slutet. Vill se början!
På väla köpte jag gråa strumpbyxor och en playboy sak som jag ska ha i mitt skåp :D
nu ska jag gå efter alice som är nån stans, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vad tycker du om Christopher Kanes kollektion för top shop?

2009-09-20 @ 21:43:11
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0