matteläxa? (A'

Nu har jag ätit och sitter här med tempen i munnen, känns som om jag har feber nu men måste upp till alice och hämta min skolväska. Har matteläxa till imon som jag måste göra ;s ska oxå gå och kollade vad hunden gör för han springer runt i hela jävla huset och piper ;s

Nepp ingen feber, tur! men nu drar jag nog bort till Alice.

Men ni som läser detta, snälla svara för jag behöver hjälp till Matteläxan.

Om du skulle fått frågan 48 + 28. Hur skulle du då räkna ut det med huvudräkning?

Kommentarer
Postat av: Liee

haha du ville ha feber så du kan stanna hemma imon (;

2009-09-02 @ 20:19:49
Postat av: Emma (november systrar)

Färgglad och snygg blogg ;D Kommentera gärna vår :D

2009-09-02 @ 21:24:50
URL: http://novembersystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0