igår idag imorgon

nu är jag hemma från Nathalie men ska dit ikväll igen.
Igårkväll så kollade vi på film och åt godis som sagt, sen ville hugo att vi skulle kma ut men vi orkade inte just då. Men vid tio gick vi ut med Hugo och otto :D sen vid 11 gick vi in igen och då följde dom med. Vid tolv ungefär stack dom så vi kollade på den ena filmen och den var dansk och dålig! Så vi kollade på en annan film och sen somnade vi.

Imorse vaknade jag och alice vid elva och dom andra var redan vakna då. Vi åt frukost, kollade film, åt glass, spelade pingis, var ute och satt vid datan, gick runt i vilshärad i bara pyjamas! :)
Iza åkte hem och vi kollade på den sista filmen och mitt i den kom Hugo och Otto in. Då gick vi och fixade oss och sen ut med dom men då skulle Alice hem så vi var me dom!
Jag, hugo och otto hade krig med vindruvor och jag blev skit kladdig för hugo typ tog det i mitt hår och ansikte ;(
Sen gick jag och nathalie hem och nu har jag ätit. Här är bilder från igår & idag! ((:


vi tre körde på rött läppstift (;






frukost!






eviil? ^^

nu ska jag sticka, mitt internet kanske inte funkar hos nathalie men vi får hoppas det!

ha annars en rolig lördagkväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0