Visste ni att?

ja.. visste ni att för två år sen var jag och Alice med i Kappahls tidningar?

såhär var det! alice morbror typ, han såg i tidningen att kappahl behövde modeller eller nått sånt och att man fick åka till båstad och söka till det. Så jag, alice, hennes syrra, hennes mamma, alice 'morbror' och hans barn åkte till båstad. Där tog dom kort och ifall man kom med ringde dom. En dag ringde dom och sa att Alice hade kommit med och skulle få vara med i deras tidning, så hon åkte dit rätt mycket i nån vecka och tog kort. Sen en dag ringde hon mej och sa att jag oxå skulle få vara med för deras modell dom skulle ha var för kort. Så vi åkte dit jätte snabbt oxå fick jag vara med :D
sen så fick vi tidningen och det satt uppe sånna skyltar i affären. Så nu när jag städade så hittade jag tidningen och tänkte att ni skulle få se bilderna!

men tänk på att vi var små^^




ser ni mej och alice? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0