vaccination?

hejsan! :D
sitter och kollar på the voice nu som är rätt gammalt, men har spelat in det. Idag i skolan så bestämde vi att vi ska göra något kul imon imed att det är det sista dagen men det fick vi inte :( men vi fick iaf ta med oss fika så efter barngympan ska vi åka och handla det. Sen hem, äta och gå ut och gå! :) jag, alice, iza och natha ska göra det. Mihihi, vi bestämde det idag när vi hade gympa.

Men angånde en rätt viktigt sak. Ska ni vaccinera er mot svininfluensan? själv vet jag inte om jag vill det med tanke på biverkningarna, men ändå. Får man den så är det inte kul sen att ligga där och vara sviin sjuk (;

En i min klass är med i riskgruppen så hon har vaccinerat sej och sa att det är bäst om vi gör det för hennes skull ifall vi skulle få det och hon blir smittad. Men jag vet inte!

ska gå och byta om nu tror jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vaccin gör ju så man inte kan bli sjuk?

2009-10-22 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0