idag

Okej, nu ska jag berätta om vad som hänt idag (:
vi tog bussen in till stan, mötte upp natha. Sen då gick jag, iza och natha på stan!
vi gick runt i affärer och provade och sånt skit men köpte inget, sen så smsa mamma att hon sett på Kenzas blogg att hon ska in till stan, då blev vi som helt galna och gick runt och leta efter dom men såg inte dom. Så tillslut så stog vi inne på Åhléns och bah kollade lite efter dom, skulle egentligen fikat men fanns ingen plats ^^ när vi stått där inne ett tag ser jag dom, vi blir helt galna och går in i affären där dom är men vågar inte gå fram. Bakom mej ser jag massa andra som oxå kollar på henne och sina kompisar. Till slut går dom så vi följer efter lite sakta för vi vill ju självklart ha en bild!
När hon stannar är det några tjejer som hon tar bilder med och då ska vi precis fråga men hon går iväg och sätter sej på en bänk med sina kompisar.
Alla vi tre tjejer står och kollar på henne och dom ser de typ :p
sen går dom vidare och vi följer efter dom (men dom såg det inte) tillslut går dom in på Game och då stannar vi utanför. När dom äntligen kommer ut från affären går först Daily, sen mika och sen Nadia och killarna som är med, sist kommer Kenza och då går vi fram och frågar om vi får ta kort med henne,

vi, får vi ta en bild med dej? (aa'
Kenza, jaa visst! :D tar du det eller (till Mika)
mika, aa det kan jag göra.
Kenza, jag kan ställa mej i mitten.

oxå tar dom kortet och vi är skit glada, typ skakar tillochmed :p haha,



nu ska jag packa för ska sova hos natha ikväll. Datan och kameran är ju med till natha med internet kanske inte kommer funka där men får hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0