hitta en klänning ist :D

hejsan! nu är jag hemma från stan! var hos tandläkarn oxå och det var inte kul :( men kan berätta om det sen.
idag hade jag ju tänkt att köpa ett linne till tubkjolen men hittade en jätte fin klänning ist på Vila. Så köpte den ist så ska jag ha den på bond.

dålig bild men det var för mönstrets skull xD

200 :-



Sen gick vi till tändläkarn!




hos tandläkarn sa dom att jag ska dra ut tre tänder, alltså har jag dragit ut 5 eller 6 tänder sammanlagt då :( men iaf, sen ska jag få min tandställing i december oxå ska jag ha den i 18 månader^^

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha nej 3 tänder var det!

2009-10-27 @ 18:25:32
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0