hej(:

Innan idag var jag ju i stan och det var myys.. men kallt. Vintern är verkligen här nu :/ hehe.
Alice klippte sej som sagt och det blev skit nice, efter det gick vi och fikade. Vi fick 200 kronor att fika för tillsamms så vi gick till vattenporten. Där blev det daimtårta och varm choklad! mumms ;*
När jag kom hem var det att äta, ikväll ska vi äta tårta och ben n jerrys. Min andra brorsa hade fått bra betyg på ett prov så det skulle firas idag igen (; undra om dom jöder oss? haha.

skulle lägga in bilder från min mobil men den cpar sej ;'( har försökt rätt länge nu men det vill väll inte funka^^

Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Sv: Jag toppade det bara så det är inte så stor skillnad :P Så om du kollar på andra bilder på mig så ser du hur det va innan :)



Hur blev det för henne då?

2009-10-13 @ 20:04:37
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0