godis

hihi, vår lilla hemlighet var till Nathalie. Som jag säkert nämnt några gånger här i bloggen så är hon sjuk, så vi gick till gullbrandstorp i regn i strumpbyxor med paraply (; så två kilometer. Dagens motion :D när vi kom fram köpte vi choklad, cider och något annat godis oxå gick vi hem till henne med det för vem vet inte att man blir frisk av godis? haha.

När vi kom hem provade vi kläder till bond. Jag ska ha på mej en svart tubkjol, ett linne med paljetter som ska köpas på tisdag då jag ska till stan, och massa smycken. Snyggt va? (;
men ah, på tisdag ska jag till tandläkarn och före det blir det massa shopping!

nu ska jag och alice bli bruna! :D såå, brun utan sol! vad gör man annars en tråkig regning dag då man saknar att vara brun?



såhär vill Alice se ut efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0