god morgon :)

god morgon! nu är jag vaken ;_; och idag väntar en rolig dag :D vid ett ska jag in till stan med Alice och Natha, då ska vi shoppa det sista till bond. Sen vid halv 4 ska jag till tandläkarn. Nathalie och alice följer med dit för natha vill se min jobbiga tandläkare + hur mycket saker dom kommer säga att jag inte får äta, ska ha tandställning och nathalie har haft det och dom kommer typ säga att jag inte får äta godis. Men lixom jag, inte äta godis? nej det funkar inte ^^




men iaf, igår när jag kom hem snackade jag med Natha i en timme, sen ringde jag alice efter det och prata med henne en stund. Tillslut när klockan var typ två minuter i tolv så sa jag till Alice att vi skulle se hur många besökare det blev när klockan var 00:00. Men när klockan är det, jo då loggas jag ut oxå står det att det var något så man kunde inte logga in mellan 00-04 -.-
men det blev iaf 141 stycken, så hej alla. Jag är det patetiska fjortisbloggaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0