skolfotona

Har fått skolfotorna nu, självklart ser man helt cp ut för han sa att vi skulle säga något fult så vi log lite, och sjävklart säger jag det så dum som man är så har öppen mun xD
men tänkte att ni skulle få se dom iaf så snäll som man är (aa'


hela klassen ^^


jaa (; vi skulle va fjortisar men men, det blev ju som det blev, fick inte ha det som vi ville :(
det var en till "fjortis" men hon ville inte va med på bild för hon ser ut som en anka tycker hon *host* alice



nu väntar jag bara på att skolkatalogen ska komma så man kan sitta och mobba folk (;
nej, såå dum ee jag inte *hoostt*

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

vad bra du blev på kortet :D



Hoppas du haft en bra fredag! :D

2009-10-10 @ 02:37:20
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0