silent scream

Hejsan! (:
Kom hem för en liten stund sen från Iza och nu hade jag tänkt att berätta om kvällen.
Jag, Alice, Natha, Emma och Marcus tog bussen till Iza. Där hade vi tänkt att kolla blogg awards men eftersom det inte gick kollade vi skräckfilm ist. Marcus hade tagit med sej silent scream. Den handlar om några ungdomar som är någonstans mitt ute i skogen. Dit kommer en mördare och typ jagar dom osv. (;
Efter att vi kollat den gick vi ut och gick runt rätt mycket, skulle gått och skrämmt lite folk men dom var inte hemma ;(
Sen vid halv 11 så åkte emma och marcus hem och vi gick tillbaks till iza.
Tack för en rolig kväll (aa'

vi bestämmde att nästa helg ska vi va hos Marcus och ha skräckmaraton ;D men då får det vara lite fler folk.
Nu ska jag kolla på inlåst och sen sova tror jag, god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0