voddle

hejsan sötnosar :D
nu är jag hemma hos nathalie och har vart det ett tag men har gjort en sak ;)
vill ni veta vad? :)
spelat in en film till voddler, för er som inte vet vad det är att du kan kolla massa filmer helt gratis! men först måste man ha en "invite" till det. Ah precis som spotify men man kan kolla film ist för musik så det är det jag och nathalie har hållt på ända sen tre då vi sluta. Men nu när vi skickat in en bidrag är det bara att vänta till imon den kommer upp på sidan då alla ni får rösta på vårat bidrag ;) hehe xd
Nu måste vi iaf plugga engelska -.- vi ska ha nått jävla föredrag för klassen om ett land. Själv skriver jag om england och det ska vara klart om en vecka exakt så det är bara att sätta igång xD

lyssna på denna låten medans jag pluggar. För den är bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0