rrast ;d

sitter hos nathalie nu. Vi har rast, jag har saknat internet riktigt mycket så igår vart jag jätte glad. men sen sluta det funka och då blev jag ledsen ;( men skit samma, det kommer väll tbx.
Idag är det fredag :'D och det har man saknat. I helgen, vad händer? idag ska jag typ leka med nathalie ;'D sen imon så ska jag kanske sova hos alice, eller nathalie, eller så ska jag till Calle med mamma oh pappa ;_; men vi får se, på söndag blir det förhoppningsvis ullared då jag ska köpa massa onödigt!

Men ah, nu ska dom andra ha datan sen tror jag vi börjar, eller om en halvtimme. Så då ska jag till rektorn och kolla med han om jag får byta språk eller inte. För han vill ju tydligen inte säga det till mej.. haha nej men ja (;

Ha en underbar helg! vi får se om det blir någon bloggning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0