otuur?

Faan! jag har ont i halsen igen! det gick över imorse men nu är det tillbaks -.- vem vill vara sjuk nu när det är helg? :( fast en sak är bra med! om jag har ont i halsen imon slipper jag kanske gympan ;d får typ sitta och kolla på :D fast det skulle inte förvåna mej om dom kommer göra något roligt imon då ;_; jag har alltid världens otur. Jag och iza har det, tex. när vi var på lingvallen (sånt träningsläger när vi gick i gympan) så sa dom såhär.

nån tränare - ah nu ska vi städa huset och vi har lottat så varje person får städa något.
jag & iza - vi kommer säkert få städa toan, vi har alltid sån otur
tränaren - dom som städar det är den.. blablabla, dom som städar toan är alva och izabelle!

hehe kul? neeej!
aja, ska sova nu så kanske jag inte har ont i halsen imon, som jag inte kommer att ha efter att jag duschat^^

både jag och min data mår dåligt, han har en cancerspricka på skärmen där bak :( så jag måste typ köpa en ny snarrt :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0