lite bilder från igår :)

Nu är jag hemma efter en natt hos iza!
Vi kollade ju film igårkväll med nathalie, battle royal var det x'D
sen vid halv 11 gick vi med nathalie till bussen och sen cyklade vi hem och kolla rosa :D haha
imorse när vi vaknade vid halv 10 ;_; så kollade vi rosa igen och nu är jag hemma.
Idag ska jag plugga matte för vi har prov på det imon, och jag har inte haft med mej böckerna hem när jag vart sjuk men mamma fixade några böcker idag så har en dag på mej att öva, jippie -.-
sen vid fem barngympa. Nu ska jag sätta igång med pluggandet och lite musik, hörs senare om jag överlever ;)

bilder från igår!






grr ;)

Kommentarer
Postat av: IZaa

Hahah vem ee det som gillar att skriva tusen j? ^^ <3

2009-11-19 @ 12:56:47
URL: http://wwwiza.blogg.se/
Postat av: M

V E C K A N S B L O G G



Anmäl dig ller en kompis nu!

2009-11-19 @ 13:31:10
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: alice :)

mina fina älsklingar :D <3

2009-11-19 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0