juno

Igår så var jag och nathalie nere på stranden och skulle ta bilder. Men det blev inga bra för det regnade så kameran var blöt och allt blev bara skit! Det "roliga" med saken var att vi först cyklade ner till stranden med allt, sen så när vi var där nere och skulle ta kort så funkade inte kameran? ah, då märkte vi att batteriet inte var i. Då fick vi cykla tbx till nathalie och hämta batteriet och sen tbx till stranden igen i regn! Närvi kom ner så var det inte kul för bilderna blev dåliga så vi cyklade hem igen. Då gjorde vi varm oboy och kollade på en film som heter juno. Den här filmen juno har jag viljat sett länge men aldrig haft den. Om ni kollar längre bak i arkivet har jag skrivit att jag ville se den men hade inte den. Men när vi var på ullared så köpte alice den så igår så dåg vi äntligen den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0