evelina :D <33

hejsan! står i köket nu och lagar mat, pyttipanna blir det :) snart ska jag på bio med tjejerna, this is it blir det. Har egentligen ingen lust att se den imed att jag inte gillar michael jackson men nathalie som skulle gått med dom är sjuk så jag tog hennes biljett. Krya älsk ;*
nyss fick jag reda på en jätte rolig sak! Evelina, en tjej som bodde här jag bor innan men som sen flyttade. Ska nu kanske flytta tbx :'D har saknat dej så älskling och ska bli kul nu att du kommer tillbaks. Hoppas bah att du gör det för det var inte säkert men gör du det kommer allt bli normalt igen nästan. Men åååh :D jag är så glad! asso.. hon är den mest fantastiska personen jag känner. As skön tjej :D

Nu ska jag laga klart maten sen är det bio time! myys (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0