ac är sneeel :D

Just nu ligger jag i sänger med datan och lyssnar på musik, det är ttyp techno musik på radion ;s
aja skit samma, det är ju bra! :D
ikväll
skulle ta bussen till gullbrandstorp med emma, alice & iza men när vi kom upp till bussen så gick den inte så vi snacka me Ac oxå kom han och hämta oss med moppen, fatta schysst? :D ah sen kom vi iaf fram till gt, då gick vi runt lite och drack jolt - det är cola som är dubbelt så mycket koffein som i en vanlig cola. När det börja regna gick vi hem till Emma och satt och snacka. Sen vid halv 11 tog vi bussen hem. Nu fryser jag så lägga mej under mitt vaarma duntäcke och kolla bloggar, bdb och sen sova!


sötaste nathalie åker till stockholm imon och jag kommer sakna henne <3333



edit! ska alltid glömma att lägga in inläggen, men skrev det här iaf vid 11 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0