snart skolavslutning ♥

Vid 8 stack typ farmor, farfar & kusinerna hem. Då stack jag till Alice och lämnade hennes kudde och la in lite låtar på hennes ipod :D Sen vid 9 stack jag hem och nu ska jag typ gå & lägga mej snart, skola imon -. men har typ hört att det ska va varmt väder & jag slutar vid 20 över 1 så då ska man väll hem och sola :D

Denna vecka i skolan är som vanlit... men nästa vecka, då ska vi

Måndag: Klassens dag - Badhuset. Börjar vid 11 & slutar vid 14.00

Tisdag: Gå någon promenad i Tylösand så ska sova hos Alice farmor och sen gå til promenaden

Onsdag:
Bolldag -. man ska typ välja en sport & sen gö den hela dan

Torsdag: Städdag/dragkamp (: man ska typ sudda skåpen, städa klassrummet och fixa sånt sen så dragkamp och sen så ska 9:orna spela fotboll mot lärarna ;D

Fredag:
SKOLAVSLUTNING!!!!!!!!! *längtar* ♥

Men vi hörs under veckan! puss (:♥

Kommentarer
Postat av: susan

Gillar din blogg sötis :)

Vad tycker du om min ^^ <3?



Kram Susan!

2009-06-01 @ 19:40:47
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0