Skor idag & stan

Heejsan (:

Idag efter skolan så åkte jag & Alice in till stan. Pizze & Basse skulle oxå med vår buss men dom kom aldrig. När vi kom in så gick vi och åt och kollade lite i affärer. Efter en stund var dom inne i stan och undrade var vi va, vi sa att vi skulle till Gina och sen när vi kom dit så såg vi Pizze, Basse, Ted, sara & sara (; så vi gick med dom inne i stan. Pizze köpte rosa färg till sin mohak och alice köpte en tröja på gina. Jag köpte äntligen mina skolavslutningsskor ((: *glad :D* Men sen så gick vi runt lite och sen gick vi in på donken och alla köpte glass (: basse bjöd mej. Då kom "strutsen" som Ted kallade han. En mörkhyad man som jobbade där och bara glodde... scary... Men sen så tog vi bussen hem och nu sitter jag här, ska kanske gå & duscha så jag slipper gö det imon och sen så gå och lägga mej. vi får see (:

Hittar ingen bild på dom nu, men kommer väll nån gång (:

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur ser dina skor ut? Och vart köpte du dem?

Söt blogg du har !

2009-05-31 @ 19:33:16
URL: http://jjasminehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0