Jag ee dum i huvet ;s

Imorse försökte jag blogga men det funkade inte, jag visste inte vad som var felet eller något, nyss när jag skulle testa igen så funkade det inte heller men nu kom jag på det!
Det var ju fel mailadress jag skrev, hur dom får man va...?

Aja idag har jag iaf vart i stan med mamma och syrran :D jag köpte lite saker och sen efter det gick vi och köpte godis och sen hem (:
Idag ska jag nog skriva våran berättlse som vi skriver i skolan, jag ska nog skriva den på datan...
Ikväll kommer lite folk hit, typ inga roliga men jag tror nog bara att jag ska va hemma och slappa..

Detta köpte jag i stan (;


Mina jeans - blev en rätt mobbad bild men skit i, dom är iaf håliga



 Min body (: vit & rosa :D




Jag köpte även en foundation och silver schampoo, så mitt hår bleks lite (:

Slänger in dagens outfit oxå ;)



Lila linne - gina
zoo york övertröja - fått av syrrans kompis så ingen aning
tights/jeans - gina (:

vi hörs! puss♥

Kommentarer
Postat av: Angélica

Haha, tröjan är från BikeforFun i växjö ;)

2009-05-22 @ 16:39:56
URL: http://engeliqaphotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså haru en egen toalett ?

För isåfall ..

Stackars de som går in där så ba står det massa saker om dina kompisar (om det är dina )

2009-05-22 @ 17:48:10
Postat av: Alva (;

Svar. Ehm nej det är i mitt rum & det e jag har skrivit allt (:

2009-05-22 @ 18:14:30
Postat av: emma

Äntligen köpt body ser ja. Superfin :D

2009-05-25 @ 22:49:12
URL: http://futten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0