Hjärt och lugnräddning ikväll, gympan har saken (: för oss tränare :D

Heejsaan (:

idag så i skolan vare typ normalt bara att vi hade en vikarie som hette Birgit och kom från Danmark. Då kom jag och tänka på min Mormor som tyvärr inte lever idag :( men iaf så kom hon från Norge och inte Danmark men det är ju rätt likt förutan att det snackar heelt olika ;P hahaha men iaf så det ee en sak med min mormor. Jag kommer aldrig ihåg vad hon hette. Typ kanske chrisbjörn eller chrisbjörg... jag vet inte.

Men iaf nu så är jag med Nathalie :D innan så spelade vi COD men det blev tråkigt jag sitter och lyssnar på musik, snackar med emma <3 och lyssnar på Nattas lillebrossa som snackar HELA tiden (: hahha

nu ska jag öva på glosorna som vi har tills imon som jag kan sådär. Senare idag vid 5 så ska jag på hjärt-och lugnräddnings kurs. 5-8, lite halv tradigt men men, alltid bra att kunna så måste öva på glosorna nu eftersom
att jag inte hinner öva på dom ikväll (;

Men vi hörs nog ikväll! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Svar. visst kan vi följa varandras bloggar, lägger till dig nu, lägger du till mig?

2009-05-04 @ 16:39:31
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0