En skit braa dag ♥

Nu har jag vart på gympa (: eller jag kom hem typ vid halv nio men då skulle jag äta och lite såånt (;
Jag kan iaf säga att jag har världens bästa vänner ♥ Idag så kom dom hem till mej och gav mej present
och en tårta :D världens godaste (: Jag fick en playboy kudde av Alice, Natta och Iza och så fick jag en svart data väska av Alice mamma, Alice och hennes syrra (: så gulligt :D Sen fick jag 1300 av min gudmor och 500 av min gudfar, 500 av farmor och farfar och 300 av mina kusiner :D

Jag har haft en jätte bra daah :D Taack allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej

allt bra?

intressant blogg ju. ska läsa lite mer.



men vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Ha de bra

2009-05-10 @ 21:54:52
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: nathalie

2600 pix! inte dåligt ;p

2009-05-10 @ 21:58:16
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0