Duschat (;

Nu har jag kommit ut ur duschen! huhu sent jag vet men jag kollade först på robinsson - ajj vad ont det borde ha gjort när han gubben trilla, vad heter han?... joo juste typ Jarmo men iaf sen så kollade vi CSI Miami, så nu har tvättat håret med mitt nya silver shampoo (: venne hur det funkar riktigt men det ska typ bleka mina slingor :D *hoppas*

Tbx till Robinsson, joo det borde gjort jätte ont när han föll, men som tur var gick det typ bra.
Jag och mamma tror vi vet vem som vinner, för i slutet när dom lyfte upp den dära saken dom vinner dåg man typ den på handen :P vi vet inte riktigt men vi tror typ vi vet (;

Idag har jag ingen feber :D men jag har iaf legat inne hela dagen med täcket ^^
Nu ska jag iaf sova för jag har inget att göra och då brukar jag sova (; höhö

Hörs imon! good natt ♥


 Veem hejar ni på i Robinson?
Själv hejar jag på Anna :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag hejjade på Jarmo. ;]

2009-05-31 @ 19:32:48
URL: http://jjasminehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0