Dagen

Heejsaan :DD
Idag är jag med Natta :'DD
Vi fick sluta tidigare, skulle igentligen slutat kvart över 1 oxåå skulle vi haft håltimme på gympan men vi tog bild som vi skulle haft sist, dt tog vi på håltimmen så vi slutade halv 12 :DD
Nu lagar vi mat (: natta äär så smart så hon sa att vi kunde ta liite karamellfärg i makaronerna. Hon tänkte att dom skulle bli roosa men dom blev blod röda och smakar inte så gott sa hon när hon smakade dom (; braa =)
Vid halv 4 ska jag gå till skolan [natta bor gämte skolan], jag ska ha utvecklingsamtal -,- tråkiigt.
På lördag så ska jag tävla :D denna gng ska jag gå upp 6 typ,
Nu är maten snart klar så ska hjälpa natta med natta nu....


Puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0