Hår-tips!

Nu har jag kollat tv lite, någon film. Vet inte riktigt vad den heter men handlar om någon tjej som är från 2006 och en kille från 2004 & sen skriver dom brev till varann, vet inte riktigt för jag fattar tiep inte. Men jag fixade då oxå mammas hår samtidigt. Hon har permanentat det men det har gått ut nu så hon hade köpt något slags moss men iaf, ett moss från Nivea och det var rätt braa, iaf så att det blir lockigt. Jag gjorde såhär,

1. Blöta ner håret men vatten, jag hade en sån vatten spruta som jag blötte ner hela håret med.

2. När håret var blött tog jag i mosset från Nivea. Jag tog då rätt mycket i handen som jag sedan masserade in i hela håret.


Det står,
Hårcreme för slitet hår
Gör håret glansigt och lättkammat utan att tynga ner.
Användning
Efter shamponering massera in i håret. Skölj ej ur!

3. När jag tagit det i hela håret tog jag ett annat spay vi har från toni&guy. Det ska man använda för att få "beach curl spray for wild waves and curls" Det ska man oxå spraya in i hela håret och sedan massera in det.



Ah, så gjorde jag och då blev det tiep som detta,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0