bild bomb :D

Nu är jag hemma från Mika, vi ska ttiep iväg ikväll eller nått så ah, tror att jag ska äta snart oxå :) 

Kan lägga ut bilder som inte lagt ut på bloggen innan, det är bilder från när jag var i underbara Alaska :D var först i USA och sen så åkte jag på kryssning i Alaska :))

Dessa bilderna är i Alaska





Dessa är från USA när vi precis gått på båten
space needle

Hytten
Utsikt från hytten, suddiga bilder jag vet


Det svarta där i miten är sjö lejon
Sälar
Det svarta där är en val fena tiep
Båten vi bodde på

Bara is



Och dagen efter var det knappt någon is kvar
Det blev något konstigt ljus


Sälar

Den sista bilden, alla sa att här var en Björn så det var fullt med folk som stod och titta, men både jag och min morbror (som jag var på resan med) såg inte denna björn. Men vi tänkte att om vi tar ett kort så kanske vi ser björnen i efter hand men nepp, inte såg vi denna björn men vi sa till alla vi träffa att vi hade sett en björn :P

Kommentarer
Postat av: nathalie

Palla! du bar ju där för ungefär ett år sen

2009-07-30 @ 12:22:32
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0