Daageen

Just nu känner jag att jag inte bloggat på länge, men jag kan skylla på att det är sommar och inte har orkat göra mycket :P

Idag så vaknade jag, gick upp och satt bara i soffan med lap topen i några timmar. Vid 12 ungefär gick jag och gjorde mej iordning. När jag var klar så cyklade jag hem till Nathalie. Då cyklade jag ungefär 3 km, rätt jobbigt tycker jag men det är igentligen inte mycket ;P Sen vid 4 åkte vi hem igen och gick på after beach, men det regnade så vi gick hem rätt snabbt igen och det var inte drängarna som det var sagt.


Nathalie fick gå fram och ta för jag tyckte de var pinsamt + att det regnade & jag ville inte bli blöt :P


Sen gick vi då hem i regnet med ett paraply, en system kamera i handen och en cola(:

Nathalie tycker inte att bilden är fin men man ser ju hur mycket det regnar tycker jag (;


När vi kommit hem så sätter vi oss vid datan, sen när klockan är halv sex tiep ringer mamma och säger att drängarna är där och sjunger, så då sticker vi ut. Sätter oss på cyklarna och cyklar ner. Äntligen har det slutat att regna. Där nere sjunger dom & dansar & alla är galna :P





När vi kommer hem igen äter vi och sen gör nathalie en quiz xD




Sen tar jag massa ego pics xD








& här är en bra bok som jag läst ut på tteip tre dagar (:



&& nu en bok som jag ska läsa (:



Aja, detta har varit min dag, kommer nog mer bilder för nu ska vi ut & ta creepie bilder ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0