kvällsdopp hos alice! :D

Hej :) ikväll efter att jag lagt in bilderna stack jag till Alice, när klockan var ttiep halv 11 så badade vi tills klockan 12 ungefär :D såå mysigt med lampor som ee tända i poolen när det är mörkt :D aja, men har tagit lite bilder men har inte min sladd här, ee nämligen hos alice och ska sova här inatt :) och imon när vi vaknar ska vi bada igen, det är ju så himla härligt :D som nu ikv, vi snackade massa och om allt ^^ hahah (; men ah, nu ska vi bädda och gö oss iordning. Undra vad det finns som jag kan fixa, har ju inga saker här ^^ aja, hörs imon tror jag, kmr nog vakna tidigare än alice och isf så tar jag nog datan och bloggar lite. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0