kungsmässan!

Hej, nu är jag hemma från en hel dag i Kungsbacka så förlåt för dålig uppdatering! glömde nämligen blogga imorse men kan berätta först lite om vad jag gjorde igår.

Vid åtta cyklade vi till fotbollsgolfen där dom spelade musik, men där var tråkigt så jag och calle gick till svennes och köpte godis & redbull och sen hem till han och kolla tv. Det var någon film på tv som vi kolla lite men sen stack vi tbx till fotbollsgolfen och var där tills alla skulle hem. Så då stack vi alla hem till calle och dom igen och var där, då kollade vi skolkatalogen lite och sen vid halv 1 tror jag det var så cyklade jag och mamma hem.

Ah och imorse, jag vakna vid halv 11, jag gjorde mej iordning och vid 12 så åkte jag, mamma och pappa till Kungsbacka, till kungsmässan och freeport då ^^ där fanns rätt många affärer och jag köpte lite. Kan lägga in bilder sen.

Nu ska jag iaf äta och sen kanske träffa alice som kommit hem från Borås :DD<3


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0