fästing

nu är jag hos nathalie. Innan stack jag hem och åt och sen kom jag tbx hit. När vi satt här och hon spela sims och jag tog bilder så kände att det gjorde jätte ont vid halsen. Jag klia lite där och gissa vad som satt där på min nagel då? en fästing som suttit på min hals. Fan vad ont det gjorde och jag blev så rädd så jag bara skakade på handen så den flög av i nathalies säng. Efter någon minut hittade vi den och den kröp runt i sängen ;s medans nathalie hämtade saxar som hon skulle ta ut den med tog jag ett löv utanfrån och kasta ut den. Såå nu har jag haft en äcklig liten fästing på min hals så nu gör det jätte ont :(

Skulle ta en bild från google nu men när bilderna där kom upp klarade jag inte av det. Faan vad äckliga dom små djuren är så det blir ingen bild ^^

Kommentarer
Postat av: emelie

det är något konstigt vi kan inte logga in på bloglovin men jag lägger till dig i min blogglovin på emartell.blogg.se, hoppas det går bra =)

2009-07-27 @ 20:48:37
URL: http://emartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0