yes x'D

Nu är jag hemma från alice!
idag har det vart en chill dag, vi har kollat idol, sunes jul, robinsson och sen typ bara legat i soffan och ätit godis.
Jag glömde min kamera hos alice så ja, hon får ta med den imon!
vet ni hur jävla klantig jag var igår?
jag och iza skulle hälla upp cola i glasen, och sen typ råkar jag på något sätt tappa hela colan i golvet, så det bara trillar ut så jag bah skriker och tar upp den. Så sen är det cola över hela golvet så jag och iza får panik och bara skrattar as mycket. Och hemma hos alice har dom fått en ny spis, men typ inte satt i den så det bara står och vattnet rullar dit! panik i det läget. Så iza kastar massa papper på golvet medans jag ligger där och torkar.
Alice ska inte heller få veta något x) så hon sitter i tv rummet med datan,
så jag bah; aah, alice kolla en sak i kissies blogg. Du får gå igenom typ september och oktober och lete efter det.
Men till slut kommer hon ut i köket och ser mej ligga på golvet och torka och iza stå med en disktrasa och skölja den med vatten, fan vad vi knäcker oss då^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0