yeeeeaaaaah!!! :'DD

Mitt internet funkar!!! :DDDD så nu kommer det bli helt vanlig uppdatering.

Idag har jag vart i skolan, då gick jag till kvart över två som en vanlig skoldag. Sista lektion redovisade vi vår powerpoint och det gick jätte bra! vi slapp ju säga något imed att vi redan hade spelat in ljudet ;)
sen under den lektionen försvann min älskade nyckel till skåpet :( och jag hittade inte den så jag kunde inte komma in i skåpet när vi slutade så kunde inte ta med tyska boken hem, great (y'
men gick till vaktmästarn och beställde ny nyckel som förhoppningsvis kommer imon xd
sen åkte jag hem, skit kallt att gå från bussen utan jacka ^^
Och nu har jag kommit hem från barngympan. Sista gången idag och sen fyrahundra kronor rikare, bra va? :D
Jultomten kom dit då, haha vissa barn blev rädda oh typ börja gråta xD

Nu ska jag käka och vara glad för att mit liv är helt igen ;D (internet då^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0