tredje advent!

hejsan sötnosar! :)
sitter hos alice nu och jösses vad tiden går snabbt, vi typ vaknade vid elva - halv tolv. Då gick vi upp och kolla tv, käka godis och alice dampa lite ;) sen kolla vi idolfinalen och nu kollar dom robinsson, halva söndagen har typ redan gått.
Idag är det tredje advent, fattar ni?!
nästa advent + fyra dagar = julafton!! :D
det ska bli really kul xD fast vi ska bara vara ensamma hemma :(
igår så kollade vi film, gjorde ansiktsmask, liite yoga men det blev tråkigt och spela in ett videoinlägg. Saken är bara att min kamerasladd är nog hos nathalie, eller jag tror det? så isf kommer ni inte få bilderna och det förens om en vecka imed att hon är på semester.
Men jag ska nog dra hem snart så då ska jag leta efter den!

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0