slutat tidiigt :D

hejsan :)
idag har jag vart i skolan, men jag är ju hemma jätte tidigt! skolkar jag? ;o
ehm nej :)
vår engelska lärare var hemma för hennes barn är sjukt så vi flyttade fram bilden så nu är allt slut. äntligen!

vi är hos alice och lagar mat, kyckling i tacobröd. Erkänn duktiga vi är? (a'

fasr egentligen är det natha som lagar kyckling och alice gör salladen (me hjälp av nathalie, hon kan inte skära sallad! hur dålig får man bli?!)
men men, det kommer nog bli gott. inte för att ja kan äta det men ah.

oh vetni?

det som jag typ hatar mest av allt är kräksjukan som kommer nu på vintern ;s och en på alices mammas jobb har det. Jag ska låsa in mej på mitt rum hela dagarna fram till det är sommar så jag slipper det.
hatar inte ni oxå det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0