heej mitt vinterland!

nu är det här!
äntligen har snön kommit! :D
har precis vart ute med Alice och Iza och haft snöbollskrig så man vart rätt blöt när man kom in. Snöänglar, kullebyttor, sjungt och sprungit runt här och blivit mulad massa -.-
haha!

Skola idag vid kvart över åtta, då hade vi jultema (y' super roligt -.- fast var med Becca men först hade vi jullekar. Skit tråkigt, sen måla jultomtar, julkort, julrim och sist kolla film i två timmar. Äntligen slutade vi då klockan vad kvart över två. Sen kom skolbussen som bara körde till vilshärad & inte frösakull dit vi skulle så vi fick vänta till den kört till vilshärad, sen kom tbx tio minuter senare. Då hann man bli mulad två gånger, först sköt någon på mej (fråga inte vem?) sen kom chriko och höll fast mej och mula mej ;_; så jag, iza och becca sprang och gömde oss men det var inte så lätt för jag hade klackaskor så gleed bort och gömde oss. Sen kom skolbussen då man fick vänta as länge innan den körde och sen äntligen till stan. Där med alice, iza, sara och manda. Senare kom emma, adam och emil också. Vi gick runt och kolla födelsedagspresent till iza som fyller år den 22 december, roligt! haha.


asso ursäkta min fula röst >.<
och att vi filma på fel håll, men nathalie är inte här och drf blir det såhär ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0