badhuset!

hejsan :)
igår så var jag ju hos nathalie som ni kanke vet. Vi kollade sex and the city och skratta massa. Fick bah värsta rycket att jag verkligen ville se den så vi kollade den. Vid ett var det dags att sova men självklart blev det massa skratt före.
Imorse vaknade vi vid 10 av väckarklockan, då gick vi upp och fixa oss sen kom alice farmor och körde oss till badhuset. Där var vi från tolv till tre. Vi bada, käka & hade datt i vattnet me typ halva klassen ;d
gissa hur duktiga jag & alice var? först simma vi 200 meter, 100 vanligt och 100 ryggsim. Sen när vi skulle käka tog vi en kyckling sallad :p hehe. Men vi blev as sugna på pommes efter det så vi åt det med.

Sen vid tre fixade vi oss och åkte hem. Ni kanske vet vad jag gör nu?

ah, pluggar -.- prov imon och ikväll ska jag med mami och kolla tavlor tror jag det var?

så om en timme åker jag så bara att sätta fart!


drinkarna vi fick hos nathalie igår :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0