äckliga djur

Nu är jag hemma igen, vi möttes vid mitten av gatorna, oxå satt vi oss ner och kollade men såg ingen måne, asso läxan ee att man ska skriva/måla hur månen har sett ut varje dag! (:
Men nu äter jag godis och lyssnar på musik , ska nog sova snart ^^



& jo juste, vi såg en skit stor skalbagge som typ kröp imot oss hela tiden, fett läskig och en massa flugor, jag som precis blivit rädd för flugor!  för igår så var det en fluga på mitt rum som flög mot mej hela tiden, jätte läskigt. Så jag försökte döda den men den bah flög iväg så jag klarade inte av att sova på mitt rum så sov inne hos mamma tills pappa skulle gå & lägga sej och skulle gå in med mej till mitt rum och då trodde jag att han var flugan så blev skit rädd och skrek ;p haha så nu idag har det vart flugor som jag vart jätte rädd för :(


edit, inlägget funkade inte riktigt förnes nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0