en dag i stan! (:

hej :) nu är jag hemma, hann inte blogga innan jag stack för när vi duschat klar åt vi och sen åkte vi direkt till sko punkten där jag köpte 2 skor :D ett par klackaskor och ett par svarta tygskor.


sko punkten - 299


sko punkten - 199 kronor

ah så efter vi kommit hem därifrån gick jag hem och bytte om och packade en väska med skor och pengar sen tog jag mina klackaskor och åkte in till stan med nathalie. Där inne skulle vi kollat när nickelodeon var men det slutade när vi kom in så blev inget, men vi mötte vi upp alice, pizze och hugo :D först kunde jag verkligen inte gå i mina skor men sen gick det och vi hade roligt där inne. Alice hade köpt en helium ballong idag igen så det blev att vi pratade lite med det och så gick vi mest bara runt. När klockan sen var kvart i 7 tog vi äventyrståget - ett tåg som kör till äventyrslandet. När vi kommit fram gick vi till burger king och dom åt sen stack vi hem :D ikväll ska vi kanske bada i alice pool :))

btw,  förlåt för dålig uppdatering idag..

Kommentarer
Postat av: ellen

Bra blogg! :)

2009-08-02 @ 23:46:41
URL: http://ensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0