ny data? ;(

God morgon! (:
igår så var vi först och kollade film, den hette enough och handlar om

Slim (Jennifer Lopez) tror att hon funnit evig lycka när hon gifter sig med Mitch (Billy Campbell). När de fått sitt första barn, börjar Slim att märka Mitch mörka sida. Han blir våldsam och svartsjuk och börjar därmed slå Slim alltmer. Slim gör allt för att skydda sitt barn och flyr. Mitch ger sig inte, utan fortsätter att söka upp dem. Slim får nog och visar att Mitch verkligen har gått över gränsen, nu räcker det.

Den var jätte bra fast jag hade redan sett halva dagen innan hos natha!
Sen vid 9 typ drog vi ut och träffa Alice & Emma och lite mer folk.
Fast när vi åkte till Nathalie så var det en liten hund på vägen, som mamma tog in i bilen och skulle leta efter ägaren och jag vägrade ha den i mitt knä för den var läskig men sen så kom vi på vems det var efter en halvtimme!
haha (;

& min data kommer typ snart gå sönder för jag har en spricka där bak på skärmen som är jätte djup så nu måste man spara till en ny ;/
jag vill ha en sån liten blogg data men dom är såå sega, såå ah ;(



en rosa data kanske? (;

Kommentarer
Postat av: KRISTIN

enough är verkligen en bra film - en favoritfilm faktiskt!

2009-08-30 @ 17:10:04
URL: http://kristinsmode.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0