hemma från stranden, drar till stan nu(:

Hej (: nu är jag hemma igen efter att vart på stranden med alice :D vi badade ttiep tre gånger och det var kallt ;s men det var iaf jätte varmt när man låg och sola. Vid 4 stack vi hem och nu har jag duschat så nu ska jag gå till alice så ska vi åka till stan och köpa det sista innan ikväll (: Ikväll kanske Iza och Natha ska sova hos mej :D Men nathalie, ring mej när du ser detta(:


hahha, alice i havet

alice- vad fint vattnet är här
alva- ja men det är ju bara för att det inte är något folk just här
alice- jaa men lixom, allt är helt stilla, ingen tång och bara massa kiss på ytan
alva- du ee knäpp ;p

hahah vi hade roligt i vattnet :p

men ska dra nu! hörs när jag är hemma(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0